Bernei_34 korkmayın inş bende 35de 3.400 dedi iri dedi 4 ü geçer diye korktum 37 de 3570 bakalım 38+6da sezaryen olcaz benımde şekerim sınırdaydı kendım çok kılo almadım ama gebeyik yada şeker etkılemiş olabılır sağlık sorunu olsa doktor soyler endişe etmeyın bence