worin bende her gun bakıyorum zaman gecmiyo yaa ne zaman 2li rakamlara düşcem😑 20 gun falan var daha. İlk bebek olunca beklemek zor. Tum arkadaşlarım diyoki, ne kadarki çocuk karnında tadını çıkar. Çıkması için bu kadar sabırsızlanma falan😕 ama ben dayanamıyorum. Dayanamıyorumda noluyo😒 bi şey olmuyo