worin valla cnm ağrılar başlıyo . Benm kanamam olmuştu iki ay yattımozaman diyolardı daha zor zamanların değil diye ama bide sabırsızlanmaya başlıyosun sonra ağırlaşıyosun uyku hali çok oluyo bazen gece uyutmuyo ama en güzel o iyi ve karnında ve bu haftalara kadar sağlıkla geldin böyle de düşünmek lazım