Hnd77 26+6 kız benim bebeğim ☺️💕 Rabbim herkese sağlıklı bebişler sağlıklı doğumlar nasip etsin kızlar 🙏🏻🙏🏻💕
ikizlerimveannesi Bizim de uygulamaya göre 72 günümüz kaldı ama ikiz oldukları için erken gelmesinler diye dua ediyorum sürekli 🙏 36-37 yi görmek nasip olur inşallah 😇
cananramazan ikizlerimveannesi insallah bende ikizlerime hamileyim ve tek korkum erken dogmalari bisey sorucam ayrintili ultrasona girdinizmi