ilknuuruucar_99 cansualtikulac bizde 15+5 🐣 ilk hamileliğimi 4 haftalıkken öğrenmiştim. 6 haftalıkken görmüştüm bebeğimi ilk kalp atışınıda 7 haftalıkken duymuştum o zamandan beri mide bulantısı ve kusmalarım oluyor ara ara daha geçmedi hapında çok bi faydası olmuyor. Bünyeden bünyeye değişiklik gösterebiliyor inşallah kısa zamanda geçer sizinki sağlıklı olsun 🤲❤️
snmprlk_ Merve2014nehir 8 haftalıgım ben de ara ara çok midem bulanıyor , belıme agrı gırıyor , bide sanki göğüslerimi biri çekıyormus gibi hassasıyet var😔
filialunae Merve2014nehir evet benim de 8e girince belim ağrımaya başladı 🥺 bacak arasına yüksek bir yastık koyup cenin pozisyonunda yatmak iyi geliyor
Yazgulu62 Merve2014nehir gogus agrısı ve şişkinlik catlıcam artık 8+1 normal mı bılmıyorum bakalım yarın kontrolum var doktora sorucam
Menno fizikcianne 5+2 henüz hastaneye gitmedim pazartesi günü inş gidicem ozmana kadar umarım kese de bebek de kalp atışıda oluşmuştur 🙏
Ceren_oguz fizikcianne Ben 5. Haftamdayim geçen hafta keseyi gördük Perşembe günü rendavumuz var mide bulantıları bendede çok olmayıp ara ara olup bitiyor 🤰🏾
123_321 fizikcianne 7. Haftadayım midem bulanıyor sürekli ama kusacak gibi degil , iyiyim desen değil , kötüyüm desen değil böyle arada bir şeyy, ev yemeklerini zorla yiyorum sulu yemeklerden tiksindim sadece tost ekmek kuru şeyler yemek istiyorum
Bbbsr fizikcianne ben 6+6 oldum benmde ara ara oluyor geçiyor prilam kullanıyorum öğleden aonra ve gece yatarken o iyi geliyo biraz
Bbbsr Elifftrkgl bende görmedim tam geçen hafta gittim 5+6ydı keseyi gördük sadece perşembe gidicez 7+2 olcak bakalım kalp atılını duyabilcezmi
Gambis Rabia-H-6 hatta bu ara biraz paranoyaklaştım hiç hissetmiyorum bir sorun mu oldu diye kontrole kadar sabretmesi zor😌 göğüs hassasiyetiniz de mi yok acaba
Busra1966 fizikcianne 6. Haftaya girdim hiç bir belirtim yok daha kalp atışlarını duymadık inşallah perşembe günü duyarım
busradmrtas Busra1966 ayniyiz seninle bende hastanede çalışıyorum gidip baksam mi diyorum acaba kalp atisi duyarmiyim diye regli olcakmisim ağrılarım oluyor arada seninde varmi bisey
Busrako54 Seralce gaz şişkinlik ben de yaşadım doktorum magnezyum başladı siz de danışın rahatlatıyor
Yagmurugural 11+2 deyim hiç bulantım vs olamadı sadece yemek yiyemiyorum hergün çorba salata vs et tavuk balık türü hiçbirini midem almıyor
Asel1211 Yagmurugural bende sizin gibiyim et tavuk türü birsey görmek istemiyorum sadece salata yoğurt tarzı
Avril 9+6 yarın 10 oluyoruz artık 5. Haftadan beri geçmek bilmeyen pis bir bulantıyla yaşıyorum birkaç kez kustum da 😭 sebze yemeğine bayılan ben bir aydır ağzıma sebze süremedim tarhana çorbası yağsız tost krakerle yaşıyorum Hiç sağlıklı beslenemiyorum ne zaman geçecek bilmiyorum Allah yardımcımız olsun
bahartun 5+4 olduk, geçen hafta keseyi gördüm bakalım tekrar bayram sonrası gitmeyi düşünüyorum. İkinci gebeliğim, ilkinde de gazım oluyordu ama şu an baya ishal gibi tuhaf bir durum. Böyle olan var mı? Baya kıvrandırıyor ara ara, özellikle gece ve sabah
Mylove1998 bahartun benim ilk hamileligimde öyleydi ama hiçbiseye dikkat etmedigime çocuğum karnımda ölmüştü kandan dolayı şimdi civitici hap aspirin kullaniyom risksiz geciriyom
6169 Elifftrkgl bende 6.1 iken gittim kesem büyümüş ama içinde bebişi göremedik bir hafta sonra gel dedi şuan 7.0 2 gün daha bekleyip myle gideyim diyorum insallah görürüz canım hayırlısıyla