fizikcianne 8+5 ikiziz ☺️ Bulantılarım var hala ama bu durum beni mutlu ediyor yine de, bebeklerimizin sağlıklı olduğunu gösteriyor. Özellikle kalpleri oluşunca bulantı başlarmış doktorum dedi. Sesini duymamasanız da oluşmaya başlamış demektir. Doktor Prilam yazmıştı gece 2 sabah aç karnına tek alınan bir ilaç. Ona rağmen biraz bulantım oluyordu. Sonra ilaç bitti 3 gün içmedim ebemi tersten gördüm. Hemen gittim koşa koşa eczaneden aldım 😅😅 İlaç içtiğimde yine öğürme atağı oluyor bende ikiz diye mi anlamadım 5dkda geçiyor ama ilaçsızken istifra etmiştim ilk defa be hiç bir şey yiyemez hale gelmiştim. İlaç en azından onu önlüyor, yemek vs yiyebiliyorum ara ara bulantı olsa da