alotoflover fizikcianne 5+6 haftalığım 5+3 ken gittik doktora kese oluşmuş bebeği de çok şükür gördük mide bulantım şuanlık yok vajinal muayene ile kalp atışını dinledik atıyor dedi 3 hafta sonra gidicem 🙏🏻🧿
ilkanneheyecani 8+3 olduk malesef çok zorlu geçiyor bulantılar, kusmalarım 5. Haftada başladı prilam hiç ama hiç etki etmiyor kanamam oldu hatta geçen gün doktor istirahat verdi dua edip geçmesini bekliyorum
Vuslat02 ilkanneheyecani kanamalarınız ne zaman başladı ve ne kadar sürdü benim de 9+6 günlük son bir aydır ara ara kanamalarım oluyor tam geçti diyorum tekrardan başlıyor bugün yine oldu çok stres yapıyorum
Mylove1998 ilkanneheyecani ilişkiye kadar dikkat etmen lazım kanaman olduysa doktor söyler aslında 9 ay nerdeyse ilişki yasak oluyo öyle oldu mu bebeğe zarar olmasın diye beslenmene de dikkat et leblebi ya da nohut yiyebilirsin çubuk kraker ya da çizi yiyebilirsin onlar bende bulantıyı aldiydi prilam ilk hamileligimde bende de etki etmemişti nohut yiyodum ben öyle geçiyordu 10da biter herhalde bende riskli olunca ilkde kalbi durdu bebeğin gelisemedi ondan şuan doktorda dikkat ediyor beslenmeye kadar dikkat ediyom
Htc6138 fizikcianne 7+0 bugün mide bulantım ve yanmam oluyor çok kötü bide kokulara aşırı hassasiyetim oldu almadığım kadar koku alıyorum 6+2 de alt muayenede bebeğimi ve kalp atışını gördüm 🥰
Ipektoss26 Htc6138 alt muayeneyi neye göre yapıyorlar hep merak etmişimdir ultrasonla yeterince göremezse mi
Serendipity16 fizikcianne 5+4’üm uyku hali dışında pek belirtim yok daha kesemi göremedim zaten tedirginim iki gündür kahverengi leke geliyor dua edin böyle hiç hamile gibi hissetmiyorum 😢
Elifcinar Serendipity16 bende 5+5 İm canım bende de pek belirti yok. İnşallah keseleeimizi görürüz 😊🤲
Mylove1998 bahartun benim ilk hamileligimde öyleydi ama hiçbiseye dikkat etmedigime çocuğum karnımda ölmüştü kandan dolayı şimdi civitici hap aspirin kullaniyom risksiz geciriyom
busradmrtas Busra1966 ayniyiz seninle bende hastanede çalışıyorum gidip baksam mi diyorum acaba kalp atisi duyarmiyim diye regli olcakmisim ağrılarım oluyor arada seninde varmi bisey
Busra1966 busradmrtas şükür bende ağrı falan yok sadece 15 gündür kanamam vardı şükür kanamam da geçti kadın dogumcu proluton depot igne ve progestan fitil yazdı onu kullandım ama kahverengi akıntı devam ediyor bakalım perşembe gittiğimde inşallah kalp atışlarını duyarım
Htc6138 Ipektoss26 aletleri eskiymiş karnımdan bakınca göremedi birazda kilom var onunda etkisi varmış alttan bakmak istiyorum müsaaden varsa yoksa radyolojiye göndermem dedi hangisini tavsiye edersiniz dedim kendim görmek isterim dedi baktı öyle 😅
Meralaslann1 Ipektoss26 evet ben gittim 5 haftalıktı kese gözüküyor ama içini göremiyorum demişti ve alttan bakmıştı aslında çok riskli ben bidaha gitmedim o doktora sonra kendi araştırmalarımla bi doktor buldum çokta memnunum bebeği ilk görememesinin sebebi rahmimin arka duvarına tutunmuş bebek olabiliyor böyle şeyler ama doğru bilgilendirme doktor çok önemli
Mylove1998 irem_nur1921 6haftada riskli diyorlar kalp atışı duyma falan ilkde bende öyle duymuştum bebek ölmüştü sonradan şimdi ikincide herşeye de dikkat ediyom 7de ben Zor duydum ama 9 olduğunda net duydum
ilkanneheyecani Mylove1998 bende çok dikkat etmeye çalısıyorum evet doktor ilişki yasak dedi zaten hamile kaldığımda beri dikkat ediyordum, progestan fitil verdi bebek tutunsun diye bakalım yarın kontrole gideceğim insallah iyidir bebeğim, ve insallah 10 haftadan sonra geçer benimkide canım ❤️
Mervekutlu35 fizikcianne 6hafta 6 günlüğüz 2 gündür mide yanması yaşıyorum ama midem bulanmıyor mutfağa girince yada yemek düşününce midem bulanıyor
irem_nur1921 Mylove1998 9 +2 de kontrol var inda daha net duyarim bende 1. De düşük yaptim 2. De daha dikkat ediyorum
Rabiaerr Nilgun-95 evet benimde 6. Haftada başlayan mide bulantılarım doktorumun yazdığı bu ilaçla 9. Haftada sonlandı diyilecek kadar azaldı 🤭
buusur 7+3 oldu fasülyem kalp atışını duymaya son 2 💕 Mide bulantısı olmasaydı iyiydi rahat geçirenlere özeniyorum😌 göğüslerim patlayacak gibi aşırı uykum var elim kolum kalkmıyor sürekli midem kazınıyor yesem de bulanıyor yemesem de birde herşey kokuyor 😪
Cge_14 fizikcianne 7+1 deyim bugün doktor kontrolüne gittim ultrasonda 6+1 çıktı kalp atışını ilk defa duydum. 😊
muziceanne_ Tutumug sağlıkla alın kucağınıza inşallah alttan bakıldı kalp atışı İÇİN bende 4+3 iki hafta sonra 6 haftalık olacam gitmeyi düşünüyorum