Aslimus Bende 5+6 dayım geçen hafta keseyi gördüm haftaya ins kalp atışı için kesenin içinin dolduğunu görmek için gidicem herkese hayırlı olsun 🥰
Seralce 6+6 olduk çok şükür iki gün önce kalp atışını duymak nasip oldu. Geğirme sıkıntısı çeken var mı aranızda? nasıl başedicez bunla ,kusmalarimda başladı 🥺 bebisler sağlıklı olsunda anneler herşeye razı 🙏🏻
Busrako54 Seralce gaz şişkinlik ben de yaşadım doktorum magnezyum başladı siz de danışın rahatlatıyor
Didem__ Seralce 16+0 dayım hâlâ geğirme problemi yaşıyorum ben çözemedim midem hep hava doluymuş gibi hissediyorum hep bi şişkinlik halleden bana da haber versin ☹️
_brcu88_ Bizde 13 +1 günlük olduk bu zamana kadar herhangi birşeyim olmadı sadece son zamanlarda bel agrim başladı fazla eğilerek iş yapamiyorum dinlene dinlene yapıyorum temizlik falan yapacagimda..ilk öğrendiğimde 6+5 günlüktü kalp atışını dinlemiştik bezelye tanesi gibi küçücüktü görmüştük kendisinde Rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah ❣️
Seh999 9+2 yiz bizde. Kasıklarımın ağrısı fena 2 haftadır. Karın ağrısı öte yandan ama çok şükür onun harici bir sıkıntı yok.
Ezgikrgz Mryy01 göğüslerimde şişlik hassasiyet ve sonrasında kasıklarımda ağrı oluştu. Mryy01 Göğüslerimde hassasiyet ,şişlik ve kasık ağrısı ile belirti gösterdi bende.
Passions fizikcianne 9+2den selamlaar🥰 6. Haftadan beridir inanılmaz bi mide bulantısı ilaç olmasa napardım bilmiyorum🥺
cansualtikulac Bizde 6+3’üz bebeğimizigördük kalbini duyduk şükür fakat bir mide bulantısıdır gidiyor 💁🏼♀️
ilknuuruucar_99 cansualtikulac bizde 15+5 🐣 ilk hamileliğimi 4 haftalıkken öğrenmiştim. 6 haftalıkken görmüştüm bebeğimi ilk kalp atışınıda 7 haftalıkken duymuştum o zamandan beri mide bulantısı ve kusmalarım oluyor ara ara daha geçmedi hapında çok bi faydası olmuyor. Bünyeden bünyeye değişiklik gösterebiliyor inşallah kısa zamanda geçer sizinki sağlıklı olsun 🤲❤️
Bahargibigel 5+2 yim henüz çok başındayım keseyi gördüm doktorum boş gebelik değil dedi 15 gün sonraya randevu verdi ayın 15inde gideceğim kalbini duymaya çok sabırsızım 🫶🏻
bebekkkkkkk000 Bahargibigel canım bende 5+3 üm ama henüz betam düşük görünmez diye gitmedim senin betan kaçtı
Nevi Bahargibigel bir tek ben mi 5 haftadayım diyecektim ta ki sizi görene kadar.. bizde 5+2 yiz heycan buyuk bugun keseyi gördüm 3 hafta sonra gel biraz büyüsün dedi doktor bu 9 ay nasıl geçicek bilmiyorum 😄
Bahargibigel fizikcianne baktı içini de gördü boş gebelik değil dedi bilmiyorum ilk hamileliğim çok da iyi bir doktora gittim 🤷♀️
muziceanne_ Yarendemir_q bende 4+3 oldum bu gün ayın 15 nde veya 18 nde kalp atışı İÇİN gitmeyi düşünüyorum
Buss1 fizikcianne bende 6+6 dayım henüz doktora gitmedim randevu da almadım erken die. Süpriz bir gebelik oldu bu benim için 19 aylık oğlum var günlerdir düşünüyorum napıcam die. Mide bulantım çok herşeyin kokusunu duyuyorum bel ağrısı aşırı çekiyorum kasık ağrıları. ilk gebeliğimde bunların hiçbirini yaşamamıştım.
Srplztrk Buss1 bence biz aynıyız 🥹 6+1 süpriz gebelik oğlum 21 aylık. Bel ağrım dehşet koku hassasiyetim çok yok ama midem hiçbir şey istemiyor ilkinde resmen prenses hamileliği geçirmiştim gram zorluk olmadı 🥹
elifcakmakci Buss1 ben de dün öğrendim 4+5 haftayken süpriz bir gebelik oldu oğlum 17 aylık henüz o yüzden nasıl bakacağım ikisine endişesi var kan tahlili 4+5′te bhcg 4200 çıktı çok mu yüksek bilemedim. İlk bebeğimde o haftada 1800′lerdeydi
Dilan_ylmz 4+6 kan vermedim daha akşam yada yarın vericem az geçsin istedim erken vermiyim diye stres yapmiyim vücuda diye
Senolinka 4+6 da gittim doktora çok yeni çok küçük dedi yarin yine gidicem 5+6 da şuana kadar kasık ağrım ve çabuk yorulma dışında hiç bir şeyim yok
Tatlikuzu55 9+2 cook bulantı istahsizlik ve yorgunluk var prilam bir nebze rahatlattı gibi . Ben 6 haftalıkken bebeğide kalp atisinida duyduk inşallah hayırlısıyla bu dönemleri atlatırız kizlar 💕
Senolinka fizikcianne heyecandan ben görmedim almadım da maalesef e nabız da da çıkmıyor görüntü inşallah yarın alıcam