fizikcianne 6+2 hamileyim, yeni olan hamişler durumunuz nasıl ? Bende 3 gün önce mide bulantısı başladı. Ara ara geliyor geçiyor. Çalışırken çok zorluyor beni
svgiakgn fizikcianne ben 10+1 oldum 6.haftada bir bulantım başladı hala geçmedi doktor ilaç yazdı onu kullanıyorum 😔
Esmanurkaya fizikcianne 10+1 bulantılarım hafifledi daha iyi hissediyorum tabi bulantı ilacı da kullanıyorum onun etkiside var rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım
Dilan4862 fizikcianne 8+0 olduk bizde ❤️ bulantım yok , ağrılarım azaldı. Ama av köpegi gibi burnum var.. memleketin bütün kokusu burnumda ve yemeklerin tadları değişti 2 kilo verdim. Bugün fasülye kadar olduk 😂
sema1759 Perikiziii benimde belirtim yoktu mide bulantısı falan yada başka şey sadece yemek kokuları kötü geliyordu o kadar 1 tane oğlum oldu yani gebelikte fazla belirti yaşamayan erkek. Bebek diyorlar ama yine de Allah bilir
Elifftrkgl Bende 6+3 üm bebişi gördünüz mü şuan ben cuma ilk kontrolüme gittim kesemi gördüm ama henüz bebişi görmedim siz gördünüz mü
fizikcianne Elifftrkgl 4+6 da keseyi gördüm. Cumartesi randevum var kalp atışı ve bebek için 7+0 bakalım görürüz İnşallah
Freckles Elifftrkgl 6+5te kalp atışını duyduk biz ama çok boğuk boğuktu doktor yeni yeni başlamış dedi. Ondan önce sadece keseydi görününen benim de. Şuan 7+3 😊🙏
Bbbsr Elifftrkgl bende görmedim tam geçen hafta gittim 5+6ydı keseyi gördük sadece perşembe gidicez 7+2 olcak bakalım kalp atılını duyabilcezmi
6169 Elifftrkgl bende 6.1 iken gittim kesem büyümüş ama içinde bebişi göremedik bir hafta sonra gel dedi şuan 7.0 2 gün daha bekleyip myle gideyim diyorum insallah görürüz canım hayırlısıyla
yaseakgc_bakar Esmanurkaya ayy ben de 6+4 üm bu 5 gündür yataktan kalkamıyorum midem çok kötü yarın komtrolum var doktora bir ilaç yazdıriyim prilam mı ne öyle bir ilaç varmış o iyi geliyormuş il geveliği olduğu için daha hiç birşey bilmiyorum
Tutumug Ayysun 36 4+5 de gittim keseyi gördük beta hcg 2600 dü 5+2de de kalp atışını duyduk beta 6856 olmuştu
muziceanne_ Tutumug sağlıkla alın kucağınıza inşallah alttan bakıldı kalp atışı İÇİN bende 4+3 iki hafta sonra 6 haftalık olacam gitmeyi düşünüyorum
busradmrtas Elifftrkgl bende bugün tam 6 olduk gitsem mi diye Düşünüyorum geçen hafta salı keseyi gördük regli olcakmissin gibi sancı ve arada kötü koku alınca bulantı oluyor
Yeni-anne2022 Ben de 7+6.günümdeyim henüz çok bir şey yok gibi ama sanki olacakmış gibi geliyor koku hassasiyetim arttı ve bugün biraz midem bulandı gibiydi çabuk geçti. Oruçla aranız nasıl?
mervesert0611 Yeni-anne2022 bende 6+2 yim doktorumla 1 hafta sonra görüşeceğiz ilk defa kan tahlillerini istedi baktı ona göre gelecek haftayı söyledi. Oruçla aram çok iyi çok şükür ne bulantı var ne başka birşey sadece koku hassasiyeti var biraz biraz doktoruma bugün mesaj attım oruç önermiyoruz dedi çok üzüldüm ne yapsam bilmiyorum
Melsyigt Yeni-anne2022 bende göremedim daha sadece keseyi gördük 15 Nisan’da gel dedi doktor bakalım ins görürüz
Eliifle98 Yeni-anne2022 daha yenisin oruç için doktorla görüşmeni tavsiye ederim tam beyin ve iskelet gelişimi
Meralaslann1 Elifftrkgl Dilan4862 ayyyyy bende hahahahahha 8 haftalık oldum bugün tam bulantım yok çok şükür ama her kokuyu öyle bi alıyorum kiii benim zaten koku hassasiyetim vardı şimdi resmen ikiye katlandı
Rabiaerr Nilgun-95 evet benimde 6. Haftada başlayan mide bulantılarım doktorumun yazdığı bu ilaçla 9. Haftada sonlandı diyilecek kadar azaldı 🤭
Pinar0808 7+4 olduk 2 haftadır mide bulantısı çekiyorum prilam kullanıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun
biryildiz42 Pinar0808 merhabalar sizinle aynıyız. Bugün devlet hastanesine gittim tüp bebek mi dedi hayır dedim aaaa dedi neden diye sordum bişey demedi sizce neden olabilir