9+2 olduk hala Mide bulantısı ve ağzımdaki bu tat hiç gitmiyor zofer kullanıyorum mide bulantısı için,bide kabızlık sıkıntı oldu sol kasıgim da ağrı vardı şiddetli gaz sancısıymis eğer bu sorunu yaşayan olursa korkmasın benim gibi hemen 😭😀 herkes hayırlısıyla kucağını alır inşallah ben daha yeni düşük tehlikesi atlattım ilkim de düşük oldu Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻🥳