mervesert0611 sen dua et namazını kıl canım benim gerisi Allahtan,ama böyle düşünmen çok güzel bişey fakat bişey olsa en çok üzülecek kişi sensin emin ol benim 1 düşüğüm oldu ve bu ikinci çok dikkat etmen lazım dedi doktorum bana bende sordum oruç tutabilir miyim diye hayır ilk 3 ay gebelere önermiyorum dedi o yüzden yazdım sanada