snmprlk_ Nurse2018 vallaaa işin içinde anksıyete olunca böyle oluyooor maalesef ıstemsızce 😅 yoksa bıtek ben doğurmuyorum tabiki😅
snmprlk_ Yazmelegi_ hep dua edıyorummm 🙏😍 Allahım sağlıkla ılerlemesını nasip etsın ınsallah hepımız ıcın ❤️
snmprlk_ Rmysnrrr maalesef anksıyetemden dolayı evham yaptım ama içimi ferah tutucam 😍🙏 ayetel,felak,nas okuyorum hep , Sağlıklı günler görelim hep ınsallah😊
turkuaz_ snmprlk_ bişey olmaz merak etme ben işk iki bebeğimi söylemedim düşük oldu bunu söyledim bişey olmadı olmayınca olmuyor yani
uzlet snmprlk_ yakın çevreme söyledim sadece onu n dışında da kimseye duyurmadım rast gelinirse söyledik doğum yapınca bilmeyenler de öğrendi Instagram’dan doğum için gelen çiçekleri paylaştığımda birçok insan şok olmuştu😂