Mochi snmprlk_ ilk çocukta öğrenir öğrenmez herkese duyurduk😄 2.de henüz söylemedik 12. Hafta bitince falan düşünüyoruz söylemeyi ama biz tayin sebebiyle uzaktayız kolay oluyo yani gizlemek😅 Bol bol dua okuyun kendinize büyüklerin duası daha iyi oluyor anneanne babaanne dede duası💕 üzerinize okusunlar rahatlık huzur verir
snmprlk_ Mochi yaa😍 teşekkür ederim , ben de okuyorum hep kendi kendimeee aklıma geldıkce 🙏😊 Allahım korusun inşallah .
MMad snmprlk_ önceden 2 kürtaj 1 kimyasalım olduğu için şu an ablam ve iki arkadaşım fılında kimse bilmiyor 9. Haftadayım korkuyorum 12 haftayı ilk üç ayı atlatalım ailelerimize söyleriz dedik inşallah kısmet olur ☺️
Mervvvever snmprlk_ Test yaptığım gün eşim annesine söylemiş o kadar tembih ettim kimseye söyleme diye kaynanamda sağolsun herkese söyledi bir aylık bile değildi
snmprlk_ CeydaST işte bir korku geldi öylee 😞 ilk kimyasal olunca korktum açıkcası , Allahım korusun tabi 🙏❤️
262223-- snmprlk_ nazar var evet ama bu kadar esirgemeyin Rabbime emanet edin en iyi rabbim korur yiyecek ekmeği varsa elbette gelir Meryem suresi dinleyin 🤲❤️
Mervvvever snmprlk_ baştan çok sinir olmuştum ama bebeğim iyi şükür nazardan bende çok korkarim şuan 19 haftalık
KLORAKHANIM snmprlk_ kiz cahillik ben bilmiyordum hic kimyasal gebelik falan nedir bilmedigimden bebek var yok hepsi bu 🤣 hic arastirmamistim 1. Seferde hamile kalinca 🤷♀️
Sezen01 Bende aynı böyle bir sorunsal yaşıyordum cevapları okumuş oldum en azından seninle aynıyım akışına bırakalım bence bir sıkıntı olmayacaksa olmaz bizim elimizde değil 🥰🫣🌸
snmprlk_ Sezen01 yanlız değilmişim demekki 🤭😍 Allahım korusun insallah canımm , iyi düşünelim iyi olsun hersey , sağlıkla ilerlesin😊 kaç haftalıksın sen 😊
Nevi Bende daha çok yeni öğrendim bir tek eşim biliyor ailesine ilk hamileliğimde söyledimde herkez öğrendi bu sefer acele etmeyi düşünmüyorum. Tanıdıklar işte kırmızı okunmuş ip falan nazardan korur diyorlar onu düşünüyorum yaptırmaya
snmprlk_ Nevi kırmızı ip aslında ben de var , taaa yazdan beri hem de , ayak bileğime takmıstım , işe yararmı acaba 😊
snmprlk_ KLORAKHANIM ilk ben de öyledıydım ıste senin gibi 😂😂😂 ama kımyasal olunca , sımdı bır korktum ondan sizlere sormak ıstedım 😍