Ben eşim ve doktorum biliyordu 14. Haftasa ciminsiyetini öğrendiğimde anne ve babalarımıza kardeşlerimize söyledik, şuan daha yqkın arkadaşlarımız dışında kimse bilmiyor bilmelerinede gerek yok, bu tabiki benim düşüncem ama öğrenildiysede evham yapıp kendini üzmemelisin, dikkat et felak naz ayetel kursi oku evinir sirke ile sil 🙃