Merve775 Anladım canım hayırlısı olsun inşAllah sağlıkla kavuşalım bebeklerimize❤️😍 Evet bende tekim eşim çalışıyor 2 odamın kapısı kapalı zaten oraları çok kullanmıyorum 3 oda ve hol kalıyor bana bıgun yaptım çok şükür çok da zorlamadı beni haftada bir böyle siler süpürürüm günlük olarak da sadece süpürge açarım diye düşünüyorum bakalım eğer yorulursam yapmam tabi bizlerden değerli değil