Merve775
Yalova’da filiz hanımı tek geçerim. Aşırı yoğun bı doktor çunku çok iyi olduğundan kaynaklanıyor. İlk gebeliğim de gittim çok memnun kaldım çevremdeki herkes ona gitti herkes çok memnun. Şimdi ikinci gebeliğin şimdi de gidiyorum ondan başkasını hiç düşünmedim. Aybala da çok duyuldu burda ama ben iyi olduğu kadar kötü seylerini de duydum şahit oldum yakinlarim tarafından. Tabi doktor tercih meselesi kimine iyi kimine kötü gelebilir. Filiz hanımı da seven kadar sevmeyen var ama bilgisi çok iyi. Mesela hastane hiç özel hastane gibi değil ama doktora dokuz ay gidiyoruz hastenede bir gece yatıyoruz. Her şeyi göz onunda bulundurmak gerekiyor. Özel diyip beklenti fazla oluyor ama filiz hanım çok yoğun bi doktor sana sadece bı kaç dakika ayırıyor iki tane odası var bı karşı odaya hasta aliyolar bı kendi odasına hasta aliyolar. Bunları da göz önünde bulundurmak gerekiyor ben bilgisine güvendiğim için asla şaşmayı düşünmedim filiz hanımdan