Asas27 bizimde planımız böyleydi. Kendimin ikinci 10 yıllık vizemin içindeyim alalı 2 yıl oldu… defalarca kez amerikaya gittim.. kayınvalidemin 10 yılllık vizesi var, annemin 10 yıllık vizesi var.. amaaaaa eşime (ki daha önce turist vizesi oldugu halde) suan geçerli amerika çalışma vizesi oldugu halde turist vizesini vermediler.. ve ben eşim olmadan gitmek istemediğim için planlarımızı iptal ettik.
Umarım siz vizenizi alırsınız ama kesin gözüyle bakmayın, bende sizin gibiydim sonra yaşadığımız hayal kırıklığını anlatamam..