Asas27 Bende 21 haftalık gebeyim. Amerika’da doğdum çift vatandaşlığım var. Süreci şöyle anlatayım sana canım bu arada eyaletten eyalete değişebilir bilgin olsun. Ben (jax,florida)’dan bahsediyorum. Bu haftalarda genelde Sosyal sigorta numaran doğumun için ön hazırlık yapıyorsun belli bir ücret ödemen gerekiyor tabi. Ben şu an Türkiye’deyim 31.haftamda gideceğim. Şu an ailem ordan işlemleri halletmeye çalışıyor. Vatandaşlığım olduğu için ben bir ücret ödemiyorum. Sen de turist olarak geliyorsun eğer detaylı bir şekilde araştırırsan devletin imkanlarından faydalanabileceğini düşünüyorum. Onun dışında zaten doğum türü seçebilme imkanın yok. Sezeryan resmen imkansız. Genelde hastaneler de odalar büyük ferah oluyor. Umarım sağlıkla gelir bebeğiniz 🙏