Benim eşim amerika vatandaşı , benimde 10 yıllık vizem var ve eşimin ailesi amerikada yaşıyor biz istanbulda yaşıyoruz
Doğum ücretleri o kadar pahallı ki cesaret edemedik orda doğum yapmaya 25-30 bin dolar civarı çünkü doğum ücretleri
İleride zaten çocuğum vatandaşlığını alabildiği için belkide bu kadar üstelemedim orda doğum yapmayı
Yapabilene gücü yetene süper bir imkan
Eşim abd vatandaşı olduğu için her yerde iş bulabiliyo mesela , çok iyi maaş alıyo ve istediği her ülkeye sayılı bir kaç ülke hariç her yere vizesiz gidiyo kıskanıyorum 😂