Kbrakzlkn Merhaba Kübra Hanım hayırlı olsun Allah kucağınıza da almayı nasip etsin her şeyi çok güzel çok açıklayıcı yazmışsınız ve sakin, telkin edici naif tavırlarınız gerçekten çok hoşuma gitti☺️ Ben de şu an 28 hafta 3 günlük hamileyim, eşimde sperm hareket sorunu vardı 1 sene kadar denedik bu süreçte 4 ay kadar MFK ürünleri kullandık, tam tüp bebek yaptıralım artık zamanı geldi diye düşünürken doğal yoldan hamile olduğumu öğrendim🤲 İnşallah bebeklerimizi sağlıkla hayırlısıyla kucaklarımıza almak da nasip olur. Yorumlarınızı okuyunca bunları yazmak istedim sadece, gerçekten çok hoş tavrınız var şimdiden şunu söylemek isterim ki siz çok güzel bir anne olacaksınız 🌸