Skne1 merhabalar öncelikle nereye gittiniz de birşeyiniz yok dendi bilmiyorum ama benim sürecim de böyle başladı. 2021 yılında bir düşük yaşadım düşükten 4 ay sonra özel bir hastanede muayene oldum alttan ve bi probleminiz yok hatta sağ yumurtalıktan hamile kalırsınız dedi. Ama aradan nerdeyse bir seneden fazla geçti çocuğumuz olmadi. Bende Umuttepe de kadın doğum infertilite bölümüne gittim. Yani sebepsiz gebe kalamama durumu. Velhasıl kan verdim rahim filmi çektirdim eşim ürolojiye gitti spermiogram testi verdi. Tüm sonuçlar toplandi amh düşük çıktı eşimde de sperm sayısı düşük çıktı. Kurul karari ile tüp bebek merkezine yönlendirildim. Orada emek hoca muayene etti beni. D vitamini ve folik asit verdi. Eşime de farkli bir takviye ilaci verdi. Sonra tüp bebek deneyelim hiç aşı ile uğraşmayalim tutmayabilir dedi. Ocağın sonunda tüp bebek tedavisi için ilaçlarımi aldim 4250₺ tuttu. İğneleri mi vuruldum vs. 8 Şubat’ta yumurta toplama işlemi yapıldı oda 2600₺ tuttu. Daha sonra 23 Şubat’ta adetim bitince üç kere daha kontrole gittim rahim kalınlığı uygun seviyeye gelince 10 Mart’ta transfer işlemi oldu. Bu işlemde de dondurulmuş embriyo olduğu için 9800 TL ücret ödedim. Taze transfer yani yumurta toplama işleminden sonra 3 gün icinde çok olsaydi bu kadar ödemezdim. Sonuç olarak 2 emriyom vardi ikisinin de transferi oldu ikiside tuttu ama biri diğerinden daha küçüktü 30 Mart’ta keselere bakılırken doktor birisi kaybolabilir endişe etme dedi. En son 11 Nisan’da doktora gittim ve doktorun dediği gibi biri kayboldu diğer kese de sıkıntı yoktu ve suanda 7+6 günlük çok şükür 🤲🏻 mide bulantılarım da var hissettiriyor kendini minnak şey 😂 ücretler değişiklik gösterebilir çünkü zam geliyor habire ama üç aşağı beş yukarı böyle devlette. Özel çok daha pahalıdır tabi