Skne1 birde şunu eklemek istedim. Rapor çıkartma olayi benim bildiğim kadarıyla kurul kararı ile oluyor ve süreci şu şekilde. Öncelikle Umuttepe üniversite hastanesinde kadın doğum infertilite (sebepsiz gebe kalamama) bölümü var oraya numara alıyorsun. Doktorla görüşme yapıyorsun. Böyle böyle eşim ve ben çocuk istiyoruz fakat olmuyor diye. Onlar size bi liste veriyor o listedeki işlemleri yaptırıyorsunuz. Kan verme , eşinizin spermiogram testi vermesi , rahim filmi vs vs bu islemleri tamamladiktan sonra durumunuza bakıyorlar normal yolla gebe kalma yüzdesi düşükse eğer heyet karari ile tüp bebek tedavisi için o bölüme yönlendiriyorlar imzali kağıt ile. O kağıt ile tüp Bebek merkezi birimine gidiyorsun umuttepe de ve emek hocaya sıra veriyorlar size. Sonra süreç başlıyor