leidenschaft ben dayanamayıp 7.gün yaptım çok daha erken yani. Silik çıktı, kanda da 22 çıktı ilk önce sonra yükseldi Allaha şükür 27 haftalık gebeyim. Doktorların 12.gunu yapın demelerinin sebebi emin olmak için aslında,kimyasal olup da sonradan hayal kırıklığı yaşamamamiz icin