Mihrimahvuslat nisamom_ 2 gündür kasıklarımda ağrı var hafif ateşim vardı bel ağrım da çok 10 gün var merakla bekliyorum 🤭🥹
nisamom_ Mihrimahvuslat inşallah güzel haberler alırsın canım benimde kasık ağrım var göğüslerim hassas ama artık belirtiler reglla aynı olduğu için anlayamıyorum🤣
Kivircikkuala nisamom_ kuzum annemgile iftara gittik salata da ki yeşil soğan midemi bulandırdı yutamadım afedersin ağzımdan çıkardım attım üşütmemi psikolojik mi bilmiyorum ama cidden kötü oldum
Dolphin16 Benim bi kaç günden beri ateş basması var bide şeffaf akıntım var ya adet olucam diye yada antibiyotik falan kullandım bu ay boğaz enfeksiyonu oldum ondan mı acaba anlamadım . Beklemekteyim bakalım neler olcak 🤷♀️
nisamom_ Kivircikkuala kız belkide war yani bilemeyiz ki bende sabırsızlanıyorum da bir belirti yok gibi henüz göğüz hasasiyetinsen başka bu bat zamanıda oluyor inşallah güzel haberler alırız kuzum😊
nisamom_ Kivircikkuala bende yaptım bu akşam üstü yok canım benimde negatif daha var ama bata bekleyelim bakalım belkide erkendir😊
Kivircikkuala nisamom_ hayırlısı olsun kuzum hakkımızda ben denemek için evde soğanlı salata yaptım birşey olmadı 😃 herslde annemdeki soğan da bir işler vardı anlamadım 😃
nisamom_ Kızlar bugün erken gebelik testi yaptımda negatif olsa çıkardı demekki az kalmıştı bata 🥺 5 gün vardı
Yncygt Birhayalimvr benimde 14 sağ kasığımda agri oldu bugün göğüste birşey yok sebebi nedir biliyor musunuz?
Birhayalimvr Yncygt bilmiyorum ki canim cokta ümitlenmek istemiyorum polipler alındı gecen ay bakalim gebelik hemen olcak mı ümidim yok pek