Dolphin16 Bende dün akşam test yaptım negatif 🤦♀️ kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor bu ayda adet olcam herhalde 🤷♀️ biraz daha bekleyelim bakalım daha günümüze var bakalım nolcak bende bu ay çok merak ediyorum.
Birhayalimvr nisamom_ olursa nasil mutlu olurum ama kasık ağrılarım arttı adet gibi ama hayırlısı diyelim allahtan ümit kesilmez😊🥰