Benimde bat 7 görünüyor. Yumurtlama takip etmedim. Belirtiye gelirsek adetle belirtiler benzer olduğu için her ay hamileyim sanıyorum 🤦🏻♀️ beklemekten yoruldum. Daha önce 1 düşüğüm oldu yaklaşık 10 ay olacak sanırım hala bekliyorum 🥺
Daha önce de 1 senenin sonunda görmüştüm çift çizgiyi Oda düşükle sonuçlandı maalefes.
Ama onda her akşam uyuyakalıyordum çok aşırı uykum geliyordu 30. Gün test yapmış öyle öğrenmiştim. Şuan daha 22. Gündeyim henüz öyle akşamları uykum gelmiyor uyumayınca olmadığını düşünmeye başladım. 😏😒😞