nisamom_ benimde 10 Nisan 27 Mart’ta çatlamam oldu bu ay gynoseed jel kullandm ilk kez
Ve aynı zamnda inofolic combi kullanıyorum iki yumurtam vardı 9 aydır istiyoruz belirti aramak istemiyorum vücudumda ama işte insan umutlaniyor kasık ağrım var özellikle sağ tarafım bide bel ve sırt ağrım var Allahtan hayırlısı inşallah bu bayrama hepimiz bebeklerimiz ile gireriz