yesim-1 benim adetim 1 hafta geciktiğinde test negatifti doktora gittim adet olacaksın bekle dedi 5 gün daha gecikince öylesine bi test yapayım dedim hamile olduğumu öğrendim dün keseyi görmeye gittim son adete göre 7 haftalık hamile olmam lazımdı geç yumurtladığım için 5 haftalık gözüktü