Benim adet 5 gün geçince test yaptım silik çıktı ama belli oluyordu ertesi gün hastaneye gittim kan istedi kanda 275.4 cıktı pozitif dedi alttan muayene etti belli belirsiz bir şey görünüyor dedi daha yeni oluşuyor dedi 2 gun sonra gel dedi ben 1 hafta sonra gittim yine net birsey görünmedi salı günü tekrar gideceğim şimdi