yesim-1 kuzum bende mevsimsel gecikme oldu diye düşündüm gebelik hiç aklıma getirmemiştim 4. Günde dedim bir test yapayım yoksa söktürücü yazdırayım iyiki çıkmış testte yoksa söktürücü alacaktım 😔 Mümkünse canım 15 güne kadar bekle olurmu söktürücü filan kullanma♥️erken gebelik testini istersen ilk idrarla sabahları yap