neshakin bu bana aşırı tuhaf geliyor. Mesela ben ilk gebeliğimde dürümler kekler meyve suları içerek doğumhanedeydim. Doktor bana kendisi demişti aç mısın diye. Evet açım demiştim. Ebelere kızmıştı siz orda yemek yerken neden bu hasta burda aç diye. Kapıda akrabaların var şimdi söyleyecem sana yemek getirsinler dedi. Kayınbabam gidip meyve suyu kek ne bulduysa aldı getirdi. Eşim gidip dürüm getirmişti. Valla yemiştimde 🤣🤣 bebeğimin kalp atışları düşünce sezaryene alınmıştım hemen. Hiçte bir şey olmadı yani bu açlık niye ki? Su dahi içirmemeleri tuhaf. Oysa ki dünyayı yemiştim ben