Kızlar ben 23.5.23 dogum tarihi olsun istiyorum 37+ 5 oluyor sizce çokmu küçük gelişimi tamamlanmamıssa aşırı üzülürüm ben teklif edicem doktorda uygun görürse bu tarihi istiyorum ama küvöze girerse vicdan azabı duyarım gibi hissediyorum siz ne düşünüyorsunuz