262223-- Oznur_ece65 bende 15+1 oldum bugün bir uyandım içimde bir kıpırtı hala devam ediyor damar seğirmesi ama baya güçlü yani 2 saate bir oluyor sizde varmı böyle durum
Oznur_ece65 262223-- İnsandan insana değişir bende yok şimdilik daha 15 haftaya girmedik belki erken daha sadece kasıklarım çok kötüydü batıyordu ağrı giriyordu birden o kadar
Ucuza_insanlik_dersi_verilir Adapte34 hayır ben yurtdışında yaşıyorum, burada emin olunmadan söylenmiyor. Min. 20 hafta🙄
Adapte34 Ucuza_insanlik_dersi_verilir Allah bağışlasın .. benimde bi kızım var ama onun hamileliği çok kötü geçmişti 5 ay kafamı kaldıramamıştım bu tam tersi umrumda bile değil bakalım ne çıkacak
Ucuza_insanlik_dersi_verilir Adapte34 ben de kızıma hamileyken işten çıkıp doğuma girmiştim, bunda evden çıkamıyorum 🙄
Adapte34 Ucuza_insanlik_dersi_verilir ben belirtilerin kesinlikle cinsiyetle bi alakası olduğunu düşünüyorum kim ne derse desin 😂
Kubrakarahan 12+1 de ikili taramaya girdik doktor kıza benziyor ama 16 da netleşir alışveriş yapmayın dedi bakalım sağlıkla gelsin de😍
Leydi9 Kubrakarahan ay benimkini de erkeğe benzetti ama onun haricindeki buradaki herkes kıza benzetti gerçi doktor kordon da olabilir dedi
Nskmkk Oznur_ece65 11+1 de gittik erkeğe benziyor on gün sonra bir daha bakalım dedi cuma gününü bekliyoruz tekrar bakacak. ama benim hissiyatım kesin erkekti :)
Mevagamze Oznur_ece65 bizde 14 haftalığız daha öğrenmedik pazartesi gideceğim bakalım gösterirmi 🤷🏻♀️
Sibel01ezgi Oznur_ece65 13+5 bizimde henuz belli degil. 10 gun once gitmistim diger kontrolde inss gosterir..🥰🥰
Mayalotto Oznur_ece65 benim de öyle ilk gebeliğim ve plansız bize sürpriz geldi çok merak ediyorum o yüzden sağlıklı olsunlar da 🙏🏻