Oznur_ece65 muhtemelen tarihimz 8 Ekim ama planlı sezaryen olacağı için Eylül sonunda kavucağız inşaallah, 🥰 Sata göre 11+5 usg ye göre 12+5 te erkeğe benzetti doktorm ama kesin diyemem dedi. Bu hafta cuma günü tekrr kontrolüm var 14 hafta oluyorum blki kesinleşir pozisyon uygunsa. Sağlıklı olsunlar da önmli olan o😍
Bnm biraz karın ağrılarım oluyor ve birazda sertlik hissediyorum bnm gibi olan varmı aranızda