Emra35 Fatossss-26 bugün bi kasık ağrım var canım sanırım oda normalmiş şükür şimdilik bir sıkıntı yok senin nasıl gidiyor
Fatossss-26 Oznur_ece65 valla çok zor beklemek 🙄 bide insan ya göstermezse kesin olmazsa diye tedirgin oluyor 🤦♀️
Rabiakumcu Bizde 14 haftalık olacağız .bende ayın 10 randevu aldım .bakalım inşallh cinsiyet belli olur
BernaOmer Oznur_ece65 Bizde 14 haftamızda bacak aramız kapalı dedi doktorum 17 haftalık olduk çok merak ediyoruz anlayan varmı keseden
Oznur_ece65 BernaOmer genelde kafa yapısına bakıyor herkes yuvarlak ise kız seyrek ise erkek int baktım da öyleymiş diyorlar 🤷at sen gene de
Tayyibe42 Ucuza_insanlik_dersi_verilir bende ayni 17. Haftada rdvum var ozaman bile soylermi bilmiyomm
IMom24 Oznur_ece65 Eylul başı inşaallah benim 17 haftaligiz 😊 doktor yüzde doksan erkek dedi hayırlısıyla oğluşum olucak💕😍🌺 Siz kaç haftaliksiniz
Tubabebe Oznur_ece65 11+1 de erkeğe benziyor dedi şuan 13+1,nasipse bayramdan sonra gideceğim tekrar 16 haftalıkken
Busratuncay2911 14 haftalık ta kız gibi net birşey söyle miyim dedi doktorumuz salı günü randevumuz var inşallah 17 hafta olmuş olcaz net öğreniriz 🥰
bebitomom Oznur_ece65 bilmiyorum ki benim doktorum 15+2 de gittim cinsiyet partisi yapıcam görüseniz söylemeyin yazın dedim o zaman iki hafta sonra gel netleşsin dedi
Ucuza_insanlik_dersi_verilir Adapte34 hayır ben yurtdışında yaşıyorum, burada emin olunmadan söylenmiyor. Min. 20 hafta🙄