Fatossss-26 Bende 13+3 bayramdan sonra gidicem inşallah o zaman cinsiyetini öğrenirim 🙄 Ona göre hazırlık yapmak istiyorum 🥺
Emra35 Fatossss-26 seninle aynıyız bende 13+3 üm ama ultrason a göre 4 gün ilerdeyim ultrason a göre 14 haftalık oluyorum benimde senin gibi bayramdan sonra kontrolüm :)
Oznur_ece65 Haticesidal Maşallah sağlıkla al kucağına inşallah.. Bizimkiler neden söylemiyor ya 😂sizin gittikleriniz mi gelişmiş bizimkiler mi geride bende 12 +1 de gittim belli olmaz ki şimdi dedi
Fatossss-26 Oznur_ece65 valla çok zor beklemek 🙄 bide insan ya göstermezse kesin olmazsa diye tedirgin oluyor 🤦♀️
FatmaErdur Şu anda 14+5 im henüz cinsiyeti tam öğrenemedim salı günü kontrolüm var inşallah öğrenebilirim
Haticesidal Oznur_ece65 erkek bebek daha erken belli ediyor kendini benimkinin gelişimi de birkaç gün önde ondan da olabilir 🥰
nhrbsr Oznur_ece65 15+1 haftadayız bizde henüz cinsiyet öğrenemedik salı günü muayene var belki söyler dr:)
Denizezell 12+4 de gittim bacakları kapaliydi goremedik cinsiyetini haftaya tekrar gidicem insallah gösterir bu defa😍bi de kiz bebekleri gostermez diyorlar doğrumu acaba
Oznur_ece65 Denizezell öyle diyorlar Valla ablam da ban kesin kız olur dedi doktorum da göstermiyor dedi bakalım kız olursa demek ki doğru