Syd_nrr yaaa ne diyorum benim rüyalarıma giriyordu yemin ederim o kadar psikolojim bozulmuştu zamanı gelince zaten olcak bir şey neden sıkıntıya sokuyorlar anlamıyorum ki çok gereksiz ben de artık sinirleniyorum öfkeli bir insana dönüştüm neyse ki pat diye herkese her şeyi söyleyebilme yeteneğine kavuştum bu kadar kalpsiz vicdansız insanlar tanıdıktan sonra iyi oldu onlar söylemeye çekinmiyorsa ben hiç çekinmem kafasındayım ne olursa olsun kilo almışsın diyenlere bebeğime iyi bakıyorum o yesin kilom önemli değil diyorum her şeye cevap hazırlıyorum 😂 doğumdan sonra da bir ton laf söyleyen olcak