Seydusss
Ben 18 haftaligima girdikten sonra hissetmeye basladim kizimin hareketlerini😅😊
Ilk hareketini sabah uyandigimda elim karnimdaydi ve 3-4 defa minik kipirdaalar ve vurmalarini hissettim, emin olmak icin de kocam yanimdaydi dedim gel elini koy , ona da ayni tepki verildi cok guzel bir duyduydu🤭😍
Simdi ise 20 haftaligim ve hareketlerini gayet iyi hissediyorum, sabah aciktigimda sabahlari cok hareket ediyor , cokolata yedigimde hareketleri daha da cok artiyor 😅😊