Seydusss ikinci gebeliğim. 16 haftalık başladı tabii sizin gibi emin değildim bağırsak hareketi mi bebek mi ama 18 haftalıkken emin oldum, kasıklarda sezaryen yerimden de aşağıda hissediyordum pıt pıt. Bu hareketleri düzenli hissetmedim iki gün hiç hissetmediğim oldu hatta biraz endişe duydum ama normalmiş o haftalarda. 20 haftadan sonra daha netleşti şu an 22 ve göbek deliğimin altında hissediyorum dinlendiğim zamanlarda hissediyorum, bir 2-3 hafta sonra daha düzene girer diye düşünüyorum 🥲🤍