Selin356 Arzumm1 birinde daha okumuştum 7 haftalık olana kadar ağrım vardı doktora güttüm bısey çıkmadı sonra kendılugınden geçti diye
Arzumm1 Selin356 solda bebek ondan bence bir süre sonra geçiyor son aylar geri geliyor malesef agrilar
Selin356 Arzumm1 evet kızımda da öyle olmuştu son aylar inanılmaz ağrım olmuştu ultrasonlara gördüm hep özelde hersey normal bebek yaslandıgı için demıstı doktor baslı yapıyor
Selin356 Arzumm1 enefsıyon da çok sık oluyorum oda çok etkıkuyor bence beni hamıleıkten önce de antıbıyotuk kullanınca rahatlıyordum enfeksıyon gecıyordu
Arzumm1 Selin356 aynen benimde oğlumda oldu şimdi yine gebelik istiyorum olmuyor tedaviyle olmustu zaten gebelikte defalarca hastaneye yattım enfeksiyondan ah neler neler yasiyosun
Selin356 Arzumm1 ınslalah olur canım Allah büyüktür kalbine göre verısn ınsallah 🙏❤️ hayırlısı hakkımızda
Ruhsuz beyzacmvrc benim de çok ağrıyor belim doktora bakar mısınız böbreklerim de sıkıntı var mı dedim biz bakamayiz ürolojiye git dedi 😏😔
beyzacmvrc Ruhsuz ne alaka ya Ben bişey demeden nerdeyse her gitmem de bakıyor Tesadüf baktida gördü ağrım oluyodu da ben mi hissetmiyodum bel ağrısı sanıp bilmiyorum ama sanki arttı iyice
Ruhsuz beyzacmvrc illa zorluyorlar insanı ,daha ince üroloji ile görüşmüstum ,doğum doktoru bakar bilgi verir demişti ne yapacak bilemiyorum
iamgulnur beyzacmvrc böbrek genişlenmesiymiş. İlaç filan yazdı doktor şimdi daha da ağrım artmaya başladı. 12 haftamdan beri ağrım var. Şimdi 26+5iz .
beyzacmvrc Ruhsuz ben gitmedim hiç ürolojiye pazartesi kontrol va yine bakar kadın doğum doktoru ne diyecek bakalım