ssofiaaa Arzumm1 ben 7.5 aylık hamileyken taş düşürmüştüm. 10 kere doğum yapsam daha iyiydi. Doğrulamıyordum bile sancıdan belim ayrılıyor gibiydi
iamgulnur beyzacmvrc böbrek genişlenmesiymiş. İlaç filan yazdı doktor şimdi daha da ağrım artmaya başladı. 12 haftamdan beri ağrım var. Şimdi 26+5iz .
beyzacmvrc iamgulnur bana ilaç vermedi asiri bı ağrım yok bende 24+5 de öğrendim öyle bişey olduğunu şimdi 29+0 im pazartesi kontrol var bakalım ne dicek