Plnpars Arzumm1 ben belim ağrıyor diye yatağı degistirttim bobrekmis ama benim 2 tane 1 cm Lik taş vardi Allah düşmanıma vermesin o sanciyi şimdi dogurdum şükür ama ameliyat olmak zorunda kaldım gebelikte
ssofiaaa Arzumm1 ben 7.5 aylık hamileyken taş düşürmüştüm. 10 kere doğum yapsam daha iyiydi. Doğrulamıyordum bile sancıdan belim ayrılıyor gibiydi
Arzumm1 beyzacmvrc ben hamile değilim canım böbrek sorunum vardi zaten ama şuan çok kötüyüm daha doktora gitmedim
Ruhsuz beyzacmvrc benim de çok ağrıyor belim doktora bakar mısınız böbreklerim de sıkıntı var mı dedim biz bakamayiz ürolojiye git dedi 😏😔
Selin356 Arzumm1 ne sorununuz vardı 2 3 gündür benımde sol bobregım ağrıyor çok sol kaşığıma vuruyor enfeksıyon mu acaba dedim 6 haftalığım henüz çünkü
Elilar2225 Plnpars bende hamileyken ameliyat oldum gerçekten doğum sancısından sonra en güçlü böbrekmiş çok kötüydü
beyzacmvrc Elilar2225 herhangi bir tedavisi falan var mı acaba bana sadece bol su iç dedi sağda buyuke olduğu için soluna yat dedi birde
Selin356 Arzumm1 enfeksıyon çok sık oluyorum bende suyu biraz azaltayım kuduruyor böbreklerde ama kan da falan hersey yolunda cıkıyor şükür ultrasonla falan da baktırdım kaç kez
Arzumm1 Selin356 canım gebeliğin ilk haftası yerleşme olduğu için normal geciyor sonra son aylar tekrar cikiyor bebek ağırlaşınca sise şişe su içerdim ben