Beklemekten ve sabretmekten baska hic bi caremiz olmuyo bu durumlarda bende cok bekledim iki kayıptan sonra gercekten cok cok bekledim bu sefer bile hep bi acabalardayım kalp atışını duyana kadar böyle yani..
Allaha emanet butun evlatlarimiz idrarda ciktiysa bekleyin suan kac gun gecti ustunden bilmiorum ama iki gunde bi kan verin anlarsiniz