Benim adetim 8 gün gecti oncesinde bir kurtajim bi kimyasal gebeligim var ilk kez adetim bu kdr gecince test yapayim dedim testi yaptim cikmadi cope attim on dk sonra copu atarken baktim cift cizgi o kadar belirsiz ki hayal meyal gorebiliosun o derece heycandan hemen bi hastanenin aciline gittim gebelik icin kan vercem dedim verdim cikti 1.20.. doktor hamile degilsin adet sokucu kullan dedi vereyim de dedi. Benim de icime sinmedi ordan ciktim ertesi gun saglik ocagina gittim kan verdim beta 7.5e cikmisti doktor var ama beklemen lazim dedi bes gun sonra doktora gittigimde 167ydi betam daha da kan almadilar suan 7+2deyim