Gulcangzl16 benim ilk gebeliğimde adetten önce test yaptığımda sizinkinden de silik çıkmıştı. Daha sonrasında umudum yoktu zaten ama yapayım dedim direkt çift çizgi çıkmıştı belirgin. Hemen hastaneye gittim kan verdim , doktor da ultrasonla bide alttan bakalım falan dedi tabii ultrasonda gözükmüyordu kese henüz ama kanda çıkmıştı. Şimdi de 1 hafta kadar var adetime aşırı silik çizgi çıkıyor.