Mekklc Benimde sizin gibi.. İlk kimyasal, ikincisi sağlıksız gebelik.. Doktor normal böyle ilk düşükler önemli değil diyor ama bende malesef genetik test için randevu alıp yalan söyleceğim yoksa gerçekten yıprandık 3-4 kere yaşansa daha çok yıpranacağız.. En azından bilelim kafamız rahatlasın.. Eşinizle beraber gittiğinizde eşiniz içinde randevu alıyor musunuz sonuçta beraber gidiliyo ya yoksa sadece kendi adıma almam yeterli mi?