Ben de geçen hafta 6+4 de bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum. İlk kaybım ama doktorum bana yaptır sen yine de aklında kalmasın dedi, dahiliye gittim devlet hastanesinde. Hematolojiye sevk ettiler beni 2dk sürdü işlem. Sonraki hafta oradan randevu aldım, o da şehir hastanesinde varmış ona gideceğim. Başka test yaptırmayı düşünmüyorum ama nacizane kafamızı karıştırıp stres yapmaya gerek yok.