Hilalkula1215 zeynepsg benim özelde doktorum direk yaptirdi. Hamile kalmayi düsğndüğünüz an coraspriine baslayin derim riske atmayn
Nezooo Burcu395 benimde sağlıksız gebelikti kalbi durmadı direkt baştan beta artmadı ve kürtaj oldum pıhtılaşma yok mudur yani
Nezooo Mekklc sizinde mi beta hcg 2 katı artmıyordu. Benimde sağlıksızdı keseyi gördük ama beta 2 kat artmadığı için kürtaj oldum
xbebegimx Nezooo 1 sene falan oldu tibbi genetikten randevu alip gitmistim ordaki doktor yonlendiriyor kan vermek icin