zeynepsg benim de aynı sizin gibi bir düşüğüm oldu, kalp atışını duyduktan kısa bir süre sonra kaybettim, doktor gerek yok demesine rağmen başka bir doktora gittim ve testleri yaptırdım. Pıhtılaşma çıktı, zeynep kamilde yaptırdım. Baya zaman olduğu için hatırlamıyorum ancak kan vermiştik, ben de eşim de… sonuçların çıkması da 1 ayı falan bulmuştu.