etkafa ya ben hamile.kaldigimdan beri içiyorum 14.haftayim simdi sütten nefret ediyorum normalde dişlerimin agrisi mahvediyordu beni ondan baslasim nesquikli süte simdi cok sukur agrim sızım kalmadı bebeğin gelişimi de onden gidiyor sukur belki ondan kaynaklıdır 😀😀